Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

MADDE 1- TARAFLAR

1.1- SATICI:

Ünvanı : Mode İletişim ve Mobilya San. Tic. Aş.
Adresi :Organize Sanayi Bölgesi 6. Cadde No:18/2 Melikgazi/KAYSERİ
Telefon : +90 (352) 504 71 28
E-mail: info@mdiletisim.com

1.2- ALICI:


Adı/Soyadı/Ünvanı : {_aliciad_} {_alicisoyad_}
Adresi:{_teslimatadresi_}
Telefon:{_alicitelefon_}
E-mail:{_alicimail_}
Tc No:{_tcid_}


MADDE 2- KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait homedora.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak Ön Bilgilendirme Formu ve internet sitesinde nitelikleri ve satış bedeli belirtilen ürünlerin ("Ürün”) sunumu ve 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN

Tarih :{_tarih_}

{_urunbilgileri_}

Kargo Tutarı : {_kargo_}


Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.

Ödeme şekli: {_odemesekli_}

a)ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemini tercih ettiğinde İNTERNET SİTESİ’nde alışverişini tamamlamadan önce ilgili sayfada kredi kartı bilgilerini girecektir.

b)ALICI, uygun olduğu ölçüde yer alan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tek çekim seçeneği ile ödemeyi gerçekleştirebilir.

c)ALICI’nın bankası kampanyalar düzenleyerek seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar ALICI bankasının inisiyatifindedir

d)Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

e)ALICI, havale/EFT ile ödemeyi tercih ettiğinde, ödemeyi gerçekleştirdikten sonra ödemenin SATICI banka hesabına ulaşmasından sonra siparişi onaylanacaktır. ALICI transfer işleminin açıklama kısmına sipariş numarasını yazmalıdır.

f)Çalışmış olduğunuz Banka çeşitli kampanyalar düzenleyerek sunmuş olduğumuz taksit seçeneklerinin üstünde taksit adedi uygulayabilir, taksit erteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar çalışmış olduğunuz Banka sorumluluğunda olup; Banka tarafından uygulanmaması halinde tarafımızın hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.


Teslimat adresi: {_teslimatadresi_}
{_odemetablosu_}

 

Sözleşme konusu her bir ürün, ALICI' nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak internet sitesindeki ön bilgiler kısmında belirtilen süre zarfında ALICI veya ALICI’ nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Aksi internet sitesinde belirtilmedikçe, teslimat tahminlerinin yalnızca tahmini olduğuna dikkatinizi çekeriz. Bunlar garanti edilen teslimat süreleri değildir ve bu yönde algılanmamalıdır.

Teslim ettiğimiz ürünler giriş kapınıza, ön kapınıza veya merdivenlerinize sığmadığı için size teslimat yapamamamız veya teslimat zamanı size makul bir bildirim süresi içerisinde duyurulmasına rağmen teslimat adresinde bulunmamanız halinde, söz konusu yapılamayan teslimatın masraflarını üstlenmeniz gerekecektir.

Teslimat türü aldığınız ürüne göre değişiyor. Teslimat detaylarında ürünün nakliye mi yoksa kargoyla mı geleceğini belirtiyoruz.

Ürünü teslim aldığınız anda kontrol etmelisiniz ve kargodan kaynaklanan bir sorun varsa, ürünü kabul etmeyiniz ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturunuz.

Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve size buradan teslim almanız için bilgilendirme yapılır. Size belirtilen süre içinde kargoyu teslim almanız gerekecektir.

Nakliye ile yapılan teslimatlarda Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla size ulaşılır ve onayınız alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz. Özel bir durum söz konusu ise veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14 gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için ekstra nakliye ücreti talep edebiliriz. Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum ayarlanmaz. Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda tarafınızca belirtilmesi gerekir. Teslimat adresi, sipariş anında verdiğiniz adrestir. Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk müşterimize aittir.

 

Teslimat Ücretleri; Ulaşım maliyetleri nedeniyle nakliye ile yapılacak teslimatlarda bazı ilçelere uzak mesafe ücreti uygulanmaktadır. Kargo ile yapılacak teslimatlardan uzak mesafe ücreti alınmamaktadır. Yurt dışına ve adalara ürün gönderim sürecimiz henüz mevcut değildir.

Ürünlerimiz demonte şekilde teslim edilir. Ürünlerimizin tamamında kurulum müşteriye aittir.

 

Kurulumdan önce üründe bir kusur varsa tarafımıza bildirilmesi önemlidir. Kurulmuş ürünün iadesi durumunda ürünün yeniden demonte yapılması ve sağlam bir şekilde paketlenmesi müşterimize aittir. Banyo dolabı lavabosu, mutfak dolabı tezgâhı vb. gibi tesisat veya avize, aplik vb. gibi elektrik bağlantısı gerektiren kurulum işlemleri Homedora tarafından yapılamaz.

 

ÜRÜN, ALICI'nın belirttiği teslimat adresine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, paketlenmiş ve sağlam olarak teslim edilir. Savaş, doğal afet, ayaklanma, grev, lokavt, sel, yangın, deprem gibi SATICI’nın herhangi bir kusuru olmaksızın ortaya çıkan ve makul önlemlerle engelleyemeyeceği hallerde bu süre uzayabilir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir. ÜRÜN, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Adalara, denizaşırı yerlere ve Yurdışına teslimat yapılamamaktadır.

 

KARGOLU ÜRÜNLER TESLİMATI:Kargo ile gönderilecek ürünleriniz ise kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla sizinle paylaşılır. Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir. ALICI, ÜRÜN'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ÜRÜN'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ÜRÜN'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekecektir.

MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER

 

4.1- ALICI, SATICI’ya ait internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup, bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

Homedora’dan bir ürün almak için bir sipariş verdiğinizde, size siparişinizi aldığımızı teyit eden ve siparişinizin ayrıntılarını içeren bir mesaj göndereceğiz. Sipariş Teyidi, internet sayfasında bir Mesaj Merkezi'nde yayınlanabilir. Ürünü size gönderilmek üzere sevkiyatını yaptığımızda, ürünü size gönderdiğimize dair internet sayfasında Mesaj Merkezi'nden bir mesaj yayınlayacağız veya bir e-posta göndereceğiz
4.2- SATICI, sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları ile teslim etmeyi, standartlara uygun bir şekilde işin gereği olan bilgi ve belgeler ile işi doğruluk ve dürüstlük esasları dâhilinde ifa etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

İnternet sitemizde satılan ürünlerin ürün bilgilerinin doğruluğunu temin etmeye çalışsak da, ürünlerin gerçek ambalajı ve materyalleri internet sitemizde belirtilen ürün bilgisinden fazlasını içerebilir ya da farklı olabilir. Ürün içerik maddeleri de değişebilecektir. İnternet sitemizde yer alan ürün bilgileri yalnızca bilgilendirme amacıyla sağlanmaktadır. Yalnızca internet sitemizde sunulan bilgiye itimat etmemenizi tavsiye ederiz. Lütfen kullanmadan önce her zaman ürünle birlikte sağlanan etiketleri, uyarıları ve yönlendirmeleri okuyun. Ürünlerle ilgili bilgi ve ifadeler, herhangi bir hastalık veya sağlık durumunun teşhisi, tedavisi, iyileştirilmesi veya önlenmesi için kullanılmamalıdır.
4.3- Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.4- SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

Tüm fiyatlara, yasal olarak uygulanacak KDV dahildir.

Her bir ürün bilgi sayfasında ve internet sitesinde tarafımızca satılan ürünlerin mevcudiyet bilgisini listeliyoruz. Ürünlerin bulunabilirliği konusunda, söz konusu sayfa ya da internet sitesinde belirttiğimizden daha spesifik olma ihtimalimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi işleme koyduğumuzda, sipariş ettiğiniz ürünlerin mevcut olmadığı anlaşılırsa en kısa sürede sizi e-posta veya mesaj iletmek suretiyle bilgilendireceğiz ve ilgili ürünleri size ücretlendirmeyeceğiz.
4.5- ALICI, sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmeyi elektronik ortamda akdedeceğini, herhangi bir nedenle sözleşme konusu ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, SATICI’ nın sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.ALICI, Sözleşme konusu ürünün ALICI veya ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda sözleşme konusu ürün bedelinin ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından SATICI'ya ödenmemesi halinde, ALICI Sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.6- SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, öğrendiği tarihten itibaren 3 gün içinde yazılı olarak tüketiciye bildireceğini, 14 günlük süre içinde toplam bedeli ALICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.7- SATICI, tarafların iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve tarafların borçlarını yerine getirmesini engelleyici ve/veya geciktirici hallerin oluşması gibi mücbir sebepler halleri nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI' ya bildireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI da siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini SATICI’ dan talep etme hakkına haizdir. ALICI tarafından siparişin iptal edilmesi halinde ALICI’ nın nakit ile yaptığı ödemelerde, ürün tutarı 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’ nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. ALICI, SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI’ nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’ yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.8- Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

4.9. İş bu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin akdedilmesi taraflar arasında akdetmiş oldukları üyelik sözleşmesinin ifasını engellemeyecektir. işbu Sözleşme'nin ayrılmaz parçası elektronik olarak teyit ettiğiniz Ön Bilgilendirme Formudur.

4.10. Müşteri siparişe konu ürünlerin model, renk, ebat, adet bilgilerinin ön bilgilendirme formunda yer almakta olduğunu ve ön bilgilendirme formunda belirtilen ürünleri beğenerek sipariş verdiğini kabul eder. Tanıtım görsellerinde yer alan ve ön bilgilendirme formunda belirtilmeyen aksesuarların siparişinin kapsamı dışında olduğunu bilinmektedir.

4.11 SATICININ, ALICI tarafından siteye üye kayıt formu başta olmak üzere kendisi tarafından belirtilen veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adresi, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon numaraları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden e-posta, SMS, telefon görüşmesi ve diğer yollarla iletişim, pazarlama, bildirim ve müşteri memnuniyeti anketi gibi sebeplerle ALICI’ya ulaşma hakkı bulunmaktadır.ALICI, işbu sözleşmeyi kabul etmekle SATICI’nın kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinde bulunabileceğini 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun anlamında onay verdiğini kabul ve beyan etmektedir.

4.12. ALICI, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce gözden geçirmelidir. Ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı paketler teslimatı gerçekleştiren kişi veya kuruluşlardan teslim alınmamalıdır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir.


MADDE 5- CAYMA HAKKI

5.1. ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, Aşağıda sayılan istisnalardan biri uygulanmıyorsa ve mutat kullanım dışında ürünün yeniden satışa sunulmasını engelleyecek nitelikte bir hasara uğramamış olması ve bu şekilde kullanılmamış olması durumunda ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. ALICI, iş bu sözleşmeyi kabul etmekle, cayma hakkı konusunda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.

Cayma Hakkı Süresinin Belirlenmesinde;

a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, alıcınin veya alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, alıcınin veya alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

c)Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

5.2. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

Bizi, siparişinizden cayma kararınızla ilgili olarak bilgilendirmeniz gerekmektedir. Talebinizi bizimle iletişim kurarakveya formaracılığıyla gönderebilirsiniz.

Son cayma tarihini geçmemek için, cayma hakkını kullanmak istediğinize dair iletişimi cayma dönemi sona ermeden göndermeniz ve ürünleri tanımlanan son tarih içerisinde, iade etmeniz yeterli olacaktır.

Hakkın kullanımıyla ilgili kapsam, içerik ve talimatlar ile ilgili ek bilgi için, bizimle iletişim kurun.

 

Bu hakkın kullanılması halinde,

5.2.1 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

5.2.2. İade formu,

5.2.3. İade edilecek ürünlerin ilk satıldığı haliyle yani demonte edilmiş olarak, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

5.2.4. SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 14 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’ yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek zorundadır.

Söz konusu ödeme için aksini açıkça belirtmediğiniz sürece ilk işlem için kullandığınız ile aynı ödeme yöntemini kullanacağız.

5.2.5. ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılmasın sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.

Ürünlerin niteliğinin, özelliklerinin ve işlevinin ortaya koyulması için gerekli olan durumlar hariç olmak üzere, ürünlerin niteliğinin, özelliklerinin ve işlevinin saptanmasının gerekli olduğu durumların ötesine geçecek şekilde ürünlerin ele alınması sebebiyle ürünlerin değerinin azalması durumunda, ürünlerin yıpranmasına ilişkin bir tazminat ödemeniz gerekebilecektir.

5.2.6. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

5.2.7. SATICI'nın işbu Sözleşme'nin onaylandığı tarih itibariyle anlaşmalı olduğu Kargo Firmasının öğrenilebilmesi için SATICI ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. ALICI'nın iade edeceği ürün/ürünleri kendi tercih ettiği SATICI'nın anlaşmalı olmadığı nakliye şirketi aracılığı ile göndermesi durumunda nakliye bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır.

 

6. CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

Sipariş öncesinde ALICI'nın talepleri doğrultusunda, üzerinde tadilat, değişiklik ya da ilave yapılmak suretiyle kişiye özel nitelikler kazanan ürün/ürünler ile ilgili olarak cayma hakkı kullanılamayacaktır.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarınailişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.

 

7. GARANTİ VE SORUMLULUK

7.1. Türkiye'deki müşteriler ürünlerin teslimatından itibaren iki yıllık bir süre ile yasal garanti haklarına sahiptir ve ürünlerin ayıplı olması durumunda, Homedora'dan satın alınan ürünlerin onarılmasını veya ürün değişimi veya yeni ürün gönderimi (kusurlu/arızalı/yanlış ürünler için) talep edebilirler. Ürünlerin makul bir süre içerisinde veya sorun olmadan onarılmaması veya değiştirilmemesi halinde, bedelin iadesi veya satın alma fiyatında indirim yapılmasını talep edebilirsiniz. Ayıplı malların iadesi yasal gerekliliklere uygun şekilde yapılmalıdır. Amazon, kanunlara uygun olarak zararlarına ilişkin hak talebinde bulunma hakkını saklı tutmaktadır. ALICI’nın kullanım hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.

7.2. Bazı ürünler için üretici garantisi, yalnızca montajın yetkili servisler tarafından yapıldığı hallerde geçerlidir. Söz konusu ürünler için ürünün montajını kendiniz yapmanız üretici garantisinin geçersiz olmasına neden olabilir. Yetkili teknik servisler, montaj icin ek ücret talep edebilir.

7.3. Bizim makul kontrolümüz dışında herhangi bir sebepten dolayı işbu koşullarda yer alan yükümlülüklerimizi yerine getirmede bir gecikme veya bu yükümlülükleri yerine getirmeme söz konusu olursa, bu gecikme veya yükümlülükleri yerine getirmeme durumundan sorumlu olmayacağız. Bu hüküm, ürünlerin size makul bir sürede gönderilmesi hakkınızı etkilemez. Gecikmenin ürünlerin sevkiyata konulmasından önce oluşması halinde, size ürünler sevk edilene kadar ücretlendirme yapmayacağız ve sevkiyattan önce dilediğiniz zaman siparişi iptal edebileceksiniz.

7.4. Taraflar arasındaki hukuki uyuşmazlıkta Kayseri mahkemelerinin ve icra dairelerinin münhasır olmayan yetkisini kabul etmekteyiz. Tüketici şikâyet ve itirazları konusundaki başvurular, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın belirlediği parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilmektedir.

7.5. Bu sözleşme dahil olmak üzere internet sayfamızda, politikalarımızda ve şart ve koşullarımızda, ön bilgilendirme formunda, üyelik sözleşmemizde herhangi bir zamanda değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktayız. Bu şart ve koşullar, politikalar veya Satış Koşulları'nda kanun veya devlet tarafından herhangi bir değişiklik yapılması öngörülmediği sürece (bu durum tarafınızdan verilen daha önceki siparişler için de geçerli olabilecektir) bize bir sipariş verdiğiniz zamanda geçerli olan şartlar ve koşullar, politikalar ve Satış Koşulları'na tabi olacaksınız. Bu Satış Koşulları'ndan herhangi birinin geçersiz, hükümsüz veya herhangi bir nedenle uygulanamaz olarak görülmesi durumunda, bu koşul bölünebilir olarak addedilecek ve diğer koşulların geçerliliğini veya uygulanabilirliğini etkilemeyecektir.

7.6. Bu sözleşmedeki şartları ihlal etmeniz ve bizim de herhangi bir eylemde bulunmamamız halinde, bu durum feragat anlamına gelmeyecek bu Satış Koşulları'nı ihlal ettiğiniz herhangi bir durumda haklarımızı ve hukuki çözüm yollarımızı yine de kullanma hakkına sahip olacağız.

7.7. Mesafeli satış sözleşmesinin ve ön bilgilendirme formunda yer alan Alıcı'nın bazı kişisel bilgilerini (ad-soyad, telefon,TC Kimlik Numarası adres veya e-posta adresleri vb. gibi) Homedora veri sorumlusu sıfatıyla saklamaktadır. Satıcı, işbu sözleşme ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da alışveriş aşamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, TC Kimlik Numarası, adres, e-mail adresi, doğum tarihi gibi bilgileri; gerektiğinde Alıcı ile temas kurmak için kullanabilir veya işbu bilgileri depolayabilir veya işleyebilir. Kişisel Veriler aynı zamanda Satıcı’nın süreçlerini iyileştirme amaçlı araştırmalar yapması, veri tabanı oluşturma, pazar araştırmaları ve iletişim/pazarlama faaliyetleri yapmak için, Satıcı’nın işbirliği içinde olduğu firmalara da aktarılabilir, bu firmalar tarafından işlenebilir ve kullanılabilir. Alıcı, Satıcı’nın belirtilen amaçlarla işbirliği içinde bulunduğu gerçek ve/veya tüzel kişilere, üyelerin kişisel verilerini iletmesine, işlenmesine ve depolanmasına 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında açıkça onay verdiklerini beyan ve kabul eder.

Alıcı; dilediği zaman Kanun kapsamında Veri Sorumlusu Satıcı'ya başvurarak kendisine ait kişisel verilerin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenen kişisel verileri varsa bunlara ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme amacını ve bu verilerin amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, kişisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerindeki hataların düzeltilmesini ve eğer aktarım yapılmışsa ilgili üçüncü kişiden bu düzeltmenin istenmesini talep etme, kişisel verilerin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bu verilerin silinmesini, yok edilmesini ya da anonim hale getirilmesini isteme ve eğer aktarım yapılmışsa bu talebin aktarılan üçüncü kişiye iletilmesini isteme, İşlenen verilerin neticesinde kişi ile ilintili olumsuz bir sonuç çıkmasına itiraz etme, Kanun’a aykırı veri işleme nedeniyle zararının ortaya çıkması halinde zararını yasalar çerçevesinde talep etme hakkına sahiptir.

7.8. ÖDEME İADESİ; Katılım alt limiti olan bir kampanya dahilinde gerçekleşen siparişlerin iade ücreti hesaplanırken, kalan sipariş tutarının alt limiti karşılamadığı durumlarda geçerli kampanya devre dışı kalır ve ücret iadesi kalan tutara göre hesaplanır. ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır. EFT/HAVALE ile ödeme yapıldı ise ALICI’nın beyan ettiği banka hesabına iade yapılır. Hediye çeki kullanılarak gerçekleşen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.

7.9. Bu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur.


Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

SATICI

Mode İletişim ve Mobilya San. Tic. Aş.

ALICI

{_aliciad_} {_alicisoyad_}

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.